e m m a ; vardag, fest, inredning

Värme!

Igår och idag har det verkligen varit supervarmt ute :D Och varmare ska det bli imorrn, ca 27 - 28 º imorrn! Steka, steka, steka :P
Vi har haft det jättevarmt på jobbet idag. Men de beställde en AC idag så det ska bli skönt när den kommer! :) Ska börja ta med mig en vatten flaska nu till jobbet när det är så varmt ute.. Kan vara bra tycker jag! :)

Idag kommer Hääna hem :) Roligt roligt! Vi ska ses imorrn en sväng, men först så ska jag ta och sola med älsklingen ;) Han kommer hit ikväll kring 21 och då ska vi käka tacos! Lillsyrran blir också med :) Mums med tacos!

Måste verkligen beställa/köpa en vit väska nu! Den jag beställde från ellos tog ju helt plötsligt slut.. bluääh för dom! Gillar det inte! :(

Denna från lindex är ju söt :) Eller den från H&M

Här kommer lite bilder från värmen här hemma :)

image510

    



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback