e m m a ; vardag, fest, inredning

Dagens bravader & inköp

image285Det blev mkt bilder idag! :) Alltid lika roligt!
Dagen började med att jag och Anders vaknade vid 10 tiden. Skönt att sova ut!
Vi gick till stan kring 13 och då gick vi först till banken för jag skulle öppna ett konto till mina auktioner på tradera. Och allt gick jättebra! Vi gick sedan till "Röda korset", jag skulle leta efter en kuvertväska, vilket jag gjorde!! 10:-!! Wow, säger jag bara! (bild nedan).
Jag blev supernöjd med mitt inköp och lovade mig själv att jag skulle oftare kolla på secondhand-butiker i fortsättningen! 
Vi gick sen till ams för älsklingen hade en tid där.
En lunch blev det på "lappens", mumsigt! Och sen gick vi hem till Anders för han skulle iväg på träning. Jag ringde Emelie för jag ville upp på stan en sväng igen för att köpa en vårjacka, vilket jag gjorde! 
Sen gick jag och syrran hem.. :)
& Gunvald var mysig i vårvädret! hihi.



superfint väder och fin utsikt från älsklingens fönster!

  
   
   


Anonym

Ja du helgen.. Hmm, men är det på Star då eller vart? Ja du, det är frågan.. Känns som det kommer vara mycket folk ute på hotellet iaf :) För en gångs skull.. Det är värt att diskuteras :D

2007-03-26 / 23:12:50
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback