e m m a ; vardag, fest, inredning

Godmorgon

Har precis vaknat :P Idag är det ju stan som gäller igen. Solen har kommit för att stanna tror jag!
Eller jag hoppas då det, ett tag till iaf! Det är så varmt och skönt ute!!

Snart kommer Josie hit! Och Johanna kommer hem också :D På fredag exakt! Vad roligt vi ska ha!! Party på lördagen! Men ska höra med Josie om vart hon vill parta för jag pratade med Johanna igår om att vi kanske skulle festa i Avesta är DaBuzz kommer dit. Men både hon och jag var väldigt sugna på att gå ut här i stan.. Men vi får se hur vi gör, får se vad Josie tycker också :)

Snart kommer nog min älskling :D Han ska med mig på stan en sväng! Först och främst ska jag ta och gå till arbetsförmedlingen och säga att jag vill börja min praktik så fort som möjligt! 
Sen så kanske vi tar och kikar in på "Röda korset" igen :P jag kommer säkert bli stammis där sen igår! Haha!
Kanske ska kika in på systemet och kolla vad jag ska ha och dricka på en gång. Kommer nog inte ha tid senare i veckan. Ska ju troligtvis börja praktiken på tordag så det är väl lika bra att köpa alkoholen idag ;)
Och jag vet inte riktigt var jag ska ha på mig i helgen! Johanna och jag satt och diskuterade det igår.. :P Men jag hoppas att mina skor från skopunkten och min klänning kommer! Då ska jag ha det med leggins.. mm.. hoppas, hoppas!

Ne nu är det minsann dags för frukost! Later / E  

   



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback