e m m a ; vardag, fest, inredning

Helgen

Helgen har varit super! Synd bara att inte min bästa sthlms-poopie kom hit :(
I fredags åkte jag och Emelie till pappa och sen så kom Anders och kollade på "Let's Dance" med oss :)
Anders och jag orkade inte se klart på "Lets's Dance", jag tycker det blir lite tjatigt.. samma sak varje gång ju och aldrig ska den där Lasse åka ur, trots att han själv vill.. stackarn! Det var iaf Anna Sahlene som åkte ur..

På lördagen jobbade jag mellan 11-13. Det var ganska mkt folk som kom och handlade :)
På eftermiddan på lördagen så kollade jag på film till typ 5 för så kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till Anders :) Jag skulle hem dit och städa lite... det behövdes (!) Sen vid 8 kom Johanna och vi körde igång och började dricka direkt, och snackade en massa skit ;) Sen kom Bea vid 9-tiden! Det var riktigt roligt att träffa dem! Bea har jag inte umgåtts med på jäääättelänge! Johanna har jag ju träffat lite då & då, hursomhelst så var det en väldigt trevlig kväll. Vi tjejer satt inne i köket medan Anders och hans kompisar satt och kollade på "Melodifestivalen" :) Vi satt hemma hos Anders till 12 och då gick vi och tog ut pengar och sen blev det Hotälläää!
Det var jättemkt folk, riktigt kul! Tjejerna var där också, de hade varit hos Kajsa innan. 
Självklart var ju vi ju tvugna och dricka tequila. Inte för att jag brukar göra det, och det märktes! Visste inte alls vilken ordning jag skulle ta salt, citron och sprit :P HAHA! Sen började verkligen allt snurra och inte var det för att vi dansade så mkt utan det var nog den där tequilan som slog till... :P Trevlig kväll iaf, verkligen! Blev inte så mkt bilder.. men några blev det iaf, ska lägga upp dem senare. Just nu är kameran hos Anders.

Söndagsmorgonen var inte alls lika trevlig :s Mådde inte allt för bra och kl 12.15 hade jag samling för jag skulle iväg och spela match.. Men efter ett antal glas med vatten gick matchen väldigt bra, fick spela innermittfält! Vilket jag inte har gjort på typ 5 år! Vi spelade mot Norberg och det blev oavgjort 2-2. Orättvist resultat men, what ever, var ju bara träningsmatch!

Sen så har jag bara slappat och slöat resten av dagen..
Och nu ska jag och min älskling ta och kika på film :)

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag! Puss / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback