e m m a ; vardag, fest, inredning

Jobbat & trist väder

image157Idag var det inte alls nå fint väder.. mulet och trist! Bluääh!

Har jobbat idag :) Och det har gått bra!
Jag tycker att denna vecka har bara flygit iväg, redan fredag liksom! Jag tror det beror på att det har varit så fint väder, man blir piggare och allting känns lite lättare.. :)

Om en vecka kommer min sthlms-poooopie :D Tyckte det nyss var tre veckor tills hon skulle komma.
Och Johanna kom hem den här helgen också! Fika på wayne's imorrn kanske?! ;) Vi ska iaf gå på marknaden efter när jag har jobbat! Men det blir nog en latte också om jag känner mig och Johanna rätt ;P

Nu ska jag ta och dra hem en film som jag och min älskling ska se ikväll! See y'all later /



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback