e m m a ; vardag, fest, inredning

Lista :)

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Njaee, vi hade många Emmor i klassen så jag fick heta Emma Hååå. Lurkas och jag hittade på ett varsit eget smeknamn men det höll inte så länge tror jag. Emmy kallades jag och Lurkas Emmis :)

Hur var du som barn?
BLYG! Lite småbusig, lugn (tror jag)

Varför bloggar du?
Kul att skriva ner tankar m.m. Har inget bättre för mig ;P

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Jag tycker att vänskap är en del av kärlek. Så ett tufft val där. Hmm..

Vilket är viktigast hos din partner?
Att även han tar del i förhållandet så det inte är bara jag som kämpar för att vi ska hålla ihop. Humor tycker jag också är en viktig del hos min partner!

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Hmm.. nee tror inte det. Harmoni uppfattar jag att man är trygg i sitt liv osv. Men för att vara trygg just nu känner jag att jag först måste skaffa ett jobb. Och klura ut vad jag ska bli när jag blir stor ;)

Hur ofta lagar du mat hemma?
Ganska ofta

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa och se världen, för att först koppla av och sen möjligtvis jobba ?

Hur svarar du i telefonen?
"Ahh de är Emma", eller "Hallå!"

Är du pinsam på fyllan?
Haha aah kanske ibland men det bjuder vi på ;) Men försöker att inte vara pinsam om jag säger så.

Vilken var din första konsert?
Gyllene tider :) Jag, Anders och Johanna i Falun, najsbajs!

Favorit tv-program?
LOST och Medium! Parlametet och Time out tycker jag också om att kolla på :)

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Sommar och sol ute, en heldag på stranden med vännerna. Eller. En mysdag med min älskling :)

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nee tror inte det, skulle kanske bli drygt med all publicitet.. :s

Har du någon fobi?
Jag hatar fjärilar! Jag tycker de är jättevackra och så.. men just att de flyger och är så opålitliga. De ser äckliga ut på nära håll också :s
Glasspinnar av trä hatar jag också. Kan inte titta på en människa som sitter och tuggar på en sån, usch ryser nu bara jag tänker på det... Kan inte heller röra den själv med tänderna.. Bluääh!

Har du snattat någon gång?
Nej!


Anonym

Hej, jag undrar hur du kunde få din egna Logo högst upp? (ditt namn) Måste man uppgradera sig?

2007-03-09 / 10:45:36
Emma

Hej! Jag har gjort den i paint och sen har jag sparat den som en bild här på blogg.se. När den har laddats upp som bild högerklickar du på bilden och sen kopierar URL-koden. Koden klistrar du sen in där du vill ha den i "redigeringmallen" som ligger på fliken "design". Man behöver inte uppgradera sig :) Hoppas du förstår!

2007-03-09 / 12:38:14
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback