e m m a ; vardag, fest, inredning

Ljus i alla dess färger och dofter

image279Idag har jag varit på ljusparty! Det är inte som det låter, eftersom det är inget party.. Man dricker inte alkohol och man gör inte saker som man gör på fyllan..
 Utan det är som ett sånt där tupperware-grejs som alla mammor har (jag syftar inte på Lurken ;) hon ska ha ungdoms-tupperware-grejs, yeah) du vet där det står en och babblar om en massa plastgrejjer fast i detta fall ljus/ doftljus och ljusbehållare/ljusstakar.
Det var riktigt trevligt, tog med Lurkas också för att dra ned medelåldern lite ;) hehe.
Det fanns riktigt fina saker! Och gott fika var det också! ;)
När jag fyllde 20 fick jag en jättefin mosaik-ljus-behållare av mammsen och den kom från "partylite" som företaget heter. Däremot är det gaaaanska så dyrt.. :s




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback