e m m a ; vardag, fest, inredning

Senaste..

Senaste..

Låt du hörde:
David Guetta and the egg - Love don't let me go
Film du såg: Night at the museum
Mat du åt: Spagetti & köttfärssås
Kram: Var av Anders :)
Puss: Var av Anders :)
Fest: Fest med Johanna E och Bea för typ 3 helger sen (!)
Känslan: Trött
Ilska: Typ en vecka sen, men jag är fortfarande arg!
Resa: Lurkas skjutsade mig hem nyss ;)
Glädje: Hittade ett par skor som mamma haft, & som var snygga :) Då blev jag glad!
Dröm: Hm.
Boken du läste: Om cosmo räknas som bok så ;)
Personen du träffade: Mami and sis'
Personen du pratade i telefon med: Häääna
Personen du fick sms av: Lurkas
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit korv där.
Gången du var utomhus: Typ 45 min sen..
Gången du sov: Inatt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår hemma hos mamma.
Saken du köpte: En vas :D


rebecca

Sånna här listor är alltid roliga att underhålla sig med :)

2007-03-21 / 23:23:25
BLOGG: http://rebeccs.blogg.se
Johanna

Vilken rolig lista.. kanske snor den, vi får se! Tråkigt att du fortfarande är arg bara.. hoppas de går över snart! Puss

2007-03-22 / 03:33:37
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback