e m m a ; vardag, fest, inredning

The spring is back

image235Idag har jag jobbat! Mellan 13-17, skööööna tider! Ska jobba på fredag igen, mellan 10 -15 och på lördag mellan 11-14. På lördag är det marknad här i stan så hon behövde lite extra hjälp i affären och jag ställer ju gärna upp ;)
Min dag började med att jag brände mitt öra i plattången :/ Det gjorde förskräckligt ont, men det gjorde nästan mer ont när jag tog bort plattången för när jag tog bort den så följde en del av mitt öra med, alltså en skinbit. Ajaj. Det verkade som att det var meningen att jag skulle äta ett grillat öra till frukost.. ?

När jag gick till jobbet så sken solen igen, dagarna innan har det ju snöat och varit mulet, men idag sken solen :D Våren ska komma i helgen igen! 
Man blir på sååå mkt bättre humör när solen skiner! Dagen på jobbet gick superfort också! Annsofie och jag grejjade hela dagen i butiken & plötsligt så var klockan 17!
Köpte en vas idag från butiken till Anders blomma (som tidigare stått i ett ölglas, mkt charmigt), och det blev image236jättebra! Men jag tog hem den hit till mamma istället och ställde den på mitt rum, kändes säkrast, eftersom katterna hade sönder den andra vasen..

Imorgon ska jag vara med Lurken, hon ville att jag skulle hjälpa henne med bloggen, och sen så var det ju ett tag sen vi umgicks, så det ska bli kul. Hon har ju fått körkort, så jag kanske får mig en åktur med henne imorrn också! ;) Men vi ska inte ses fören efter 15.00. Fram tills dess så ska jag nog städa på rummet! Det behövs verkligen! Ser knappt mitt golv för det täcks av mina kläder... :s Ommöblering är också ett alternativ till att få dagen att gå imorgon :) Sen senare på kvällen ska jag och hämta en byrå
hos min moster!

Ska in på msn en sväng nu & kolla in om det finns några roliga typer att snacka med! ;) Ha det så bra! Puss! / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback