e m m a ; vardag, fest, inredning

Vaken!

Japp, nu har vi vaknat :) Eller vi har varit vakna typ en timme redan!
Ska ta och göra mig i ordning för jobbet nu! Josie ska ta och gå till
Anders H så hon slipper vara ensam när jag jobbar :P
Sen när jag har jobbat klart blir det en sväng in på systemet och en
sväng förbi hos min älskling, ska ta och lämba lite pengar och hämta
mousse :) Synd nog är inte min älskling hemma då, han ska & spela
match.. I v-ås.
Sen ska vi hem hit. Jag ska ta och plocka in lite kläder i garderoben!
& ikväll blir det ju ferre :D hihi!

Igår fick jag en 20 -årspresent av min poopie :D Två jättefina glas från
stenslunds slott.. superfina! Tack :D

Ne nu ska jag fortsätta med det jag gjorde!
Ha en bra fortsatt lördag!

p.s. skit att Martin vann igår.. :( Ville ju att Tobbe skulle vinna!

image295



'



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback