e m m a ; vardag, fest, inredning

Vår!

Ohh vad skönt det var att gå ut och hämta posten imorse :D Solen skiner sååå skönt ute!
Det är ju ca 15+ ute idag!! Ville bara vara kvar ute! Men det kanske inte är så bra när man vill bli frisk. Så typiskt att man ska bli sjuk när våren kommer.. :/ Skulle ju ha varit hur skönt som helst att ta en promenad nu. Kunde ha tagit en promenad till ICA för med posten hade H&M-paketet kommit, yeeay! Fattar inte riktigt att det skulle komma nu, trodde att det skulle komma v.12. hmm.. Hoppas bara att inte vissa grejjer inte funnits på lager så jag inte får dom.. :s Aja får väl vänta tills i eftermiddag hur det ligger till, då kan mammsen hämta paketet :)
I paketet var det bikinin och mina sunglases, sen var det nog inget mer.. hm.. ne justja, mins skor också :D ooh hade helt glömt bort dem!!




Målade mina naglar nyss så jag sitter och trycker försiktigt på tangenterna :P haha..
Ska snart ta och hämta tvätten också.. undra hur det ska gå med naglarna då :s Jag är så klumpig när det gäller naglarna, målar dem alltid innan jag ska göra något som jag behöver händerna till..


Jag funderar på att kolla på ngt "Desperate Houswives" avsnitt. Jag brukar inte följa det men har sett något avsnitt hemma hos älsklingen. Vi har ju inte femman (argh!).
Hmm, eller så ska jag kolla på "Moulin Rouge", vi får se vad det blir! / E



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback