e m m a ; vardag, fest, inredning

Vilka minnen!

Min älskling och jag kom in på samtalsämnet barnprogram och barnfilmer, 
när vi satt och pratade :) Fråga mig inte hur! ;P
Han berättade att han kollade på "Heman", "Dr snuggles", "Turles",
"Pippi Långstrump" och "Disneyklubben" m.fl.
Jag kollade mest på "Disneyklubben", "Krambjörnarna", "Dr snuggles",
"Pippi Långstrump" (m.fl av astrid lindgren), "My little pony".

Jag helt frälst i en film (som vi fortfarande har kvar) den hette "Starzinger"
såg det för typ 15 år sedan eller nått :P Älskade den filmen kommer jag ihåg!
En till film som jag tyckte mkt om när jag var liten var "Den sista enhörningen"
och en dag spelade mamma över den filmen och jag blev stört sur och började
gråta, grät en hel dag för att den där filmen var borta!

På lite äldre dagar, så kollade jag på "Power rangers" och "Sailor moon"
Hehe, att man kommer ihåg.. :P Kul, kul!

Vad kollade ni på när ni var små?


image258 image256
My little pony & Ninja Turtles

image260 
Starzinger

image257
 & Krambjörnarna

image261 image259
Den sista enhörningen och Dr Snuggles

Nu är det filmdags! Alpha dog med Justin ;) Sen är det sovdags, ska upp och jobba imorrn! Natti natti/ E


Anonym

Hahahahaha, knäppisar ;)

2007-03-23 / 22:31:39
BLOGG: http://joxanna.blogg.se
sabina

my little pony, turtles & krambjörnarna var mina favoriter! :) haha, snacka om nostalgi!

2007-03-24 / 01:01:20
BLOGG: http://sabinas.blogg.se
Lurken

Vilka minnen ! :)

2007-03-24 / 14:41:29
BLOGG: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback