e m m a ; vardag, fest, inredning

En höjdare & en död tjej

Kikade på finalen i 100 höjdare för ett tag sen. Haha! Vaad jag skrattade :P
Haha! Såå in i helvete sköna människor!! Smink-mannen blev ju höjdarnas
höjdare, haha

Nu ska jag nog ta och kika på "the dead girl", eller först ska jag nog hoppa in
i duschen så jag slipper duscha imorgon! Ska försöka jobba.. Jag är ju mkt
bättre idag än vad jag var igår. Tror det var någon sorts alkohol-feber som kom
över mig, alltså att alkoholen från allt detta partande kom ur kroppen! Jaja, det
var en teori för sig.....

Sen senare ikväll så ska vi ta och beställa ålands-resan! :D & Ghost whisperer
är det ikväll också! Måste se!

Jaja nu ska jag väl hoppa in i duschen! Laaater

image426



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback