e m m a ; vardag, fest, inredning

Hos pappsen

image443Ja, nu är jag hos pappa. Guud vad fort veckorna går! Tyckte nyss jag var här! Det gick bra att jobba idag iaf! Det var ju bara fyra timmar idag så det gick fort! :) Efter jobbet så mötte jag Camilla och vi gick på stan en sväng och sen gick vi till Waynes och fikade. Mums!

När jag kom hem så var klockan kring 5 så det var bara att börja packa grejjer som jag skulle ha med mig hit till pappa. Nu så har jag precis smällt i mig grillad fläskfilé med klyftpotatis och äppelkaka med vaniljglass och mår för tillfället lite illa... :s

Anders fick lov att sticka iväg på match i Falun, ställde upp för Husby. Så han kommer nog inte hem förens sent ikväll :/ Så jag kommer nog hänga här vid datorn tills dess :P

Imorrn blir det party igen, är inte supersugen, men nog räcker det för att parta loss ;) Först så ska jag på 20-årsparty och sen blir det Hotällä ;) Var in på systemet idag med Camilla och hon nämnde ett vin som skulle vara gott så jag tog en sån flaska. Spanskt var det. Känns bra att variera lite ;)

Men först så ska jag jobba, 11-13 :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg och fredag!

image426



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback