e m m a ; vardag, fest, inredning

Linser?

Jag funderar på att köpa färgade linser till sommaren...
Men frågan är ju vad man ska ha för färg... ?!
Har funderat ett tag på att skaffa riktigt mörkbruna linser, men sen kanske
det vore coolt med blåa... hmm.. Man kanske kan få lite advice på synsam..?
Ska nog gå in nästa vecka och höra med dem..

Idag har jag jobbat på som vanligt, har varit en relativt lugn dag. Vi fick lite nya varor som jag har packat upp, urläckra grejjer! Finns så mkt som jag vill ha från butiken så det är äckligt. ;P
Vi stängde kring tre idag och då kom Emma, vi skulle gå och fika på Waynes (suprise). Var ett tag sen jag var med henne nu, men hon har ju varit sjuk nu ett tag, men idag orkade då hon iaf fika :) Vi mötte Bea och Lisa där också, så vi satte oss alla fyra och snackade om allt möjligt, från barn till plugg! :) Najs najs!
Efter en ca 2 timmars fikastund gick vi till Emmas föräldrars nya lägenhet och kikade lite hur det skulle bli, urtjusig lägenhet! Bra läge också!

Ska ta och packa lite snart, drar ju till Idre imorrn! :)
Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdag ;) PUSS

image426


Anonym

En fika utan mig :(

2007-05-17 / 00:12:19
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback