e m m a ; vardag, fest, inredning

På G

Jaha! Ikväll blir det ferre igen då! :) Eller igen och igen.. var ju en vecka sen sist..
Oj, en vecka bara! Sälen känns så avlägset på nå vis.. :s hm..

Igår var det en tjej som ville knäppa kort på vårt hus.. hm.. vet ej varför..(?) hah!
Jaja.. idag har det väl inte hänt så mkt. Jobbade 11-13 sen så har jag ätit mat,
duschat gjort mig i ordning lite och nu sitter jag här.. och väntar på partyy.. Blir
fest och sen Hotällä på 80-talsfest! Halvsyrran skulle vara där också :P heh kul!

Ska ta och ringa upp Josie snart hon hade nått att berätta! Jag är så nyfiken!! hehe..

Hoppas ni får en superbra lördag!

Här kommer lite bilder från vår gård som jag tog idag! :)





Johanna

Tack tack!
Haft en rolig helg ? Puss

2007-05-08 / 18:16:30
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback