e m m a ; vardag, fest, inredning

Poop-besök

Har precis kommit ut ur duschen! Lurkas och jag har varit ute och gått :) Gick väl kanske 5 km.. skönt!
Nu ska jag ta mig ngt att käka, är superhungrig! Har inte ätit sen 13! Inte bra.. Ska försöka få med mig risifrutti eller nått till jobbet som man kan äte kring 4 eller nått.. mm..

Min moster kommer snart hit och ska lämna lite grejjer, alltid lika kul att få flytta-hemifrån-grejjer! :)

Imorrn börjar jag jobba på riktigt alltså, har ju bara gått praktik fram tills nu! :) Ska bli kul! 75% kommer jag få jobba sen, naaajs!

Och i helgen kommer min favvo-poopie hit! Josie! Roooligt!! hihi, vi ska parta och vara allmänt poopiega ;P haha!

Nu ska jag äta maaaaat! Gaaah!

p.s. håller tummarna för att min älskling vinner idag ;) hihi



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback