e m m a ; vardag, fest, inredning

En dagens, tack!

dagens låt: Regina Spector - Samson
dagens dusch: Blev ingen dusch idag, duschade igårkväll
dagens frisyr: Utsläppt, plattad lugg(blir så himla lockig annars)
dagens smink: All of it, foundation, puder, rouge, mascara, kajal, ögonbrynspenna.. m.m.
dagens händelse: Jag kikade på min, troligtvis, första lägenhet
dagens planer(var): Jobba, kika på lägenhet, fika med Johanna och se HEROES!
dagens vill ha: En vas i "guld" på ellos, så jag klicka hem den :)
dagens saknad: älsklingen, för han åkte imorse.. ;( Josie har jag inte heller sett på länge nu :(
dagens drog: jag tar inte droger ;)
dagens tråkigaste: Att Anders åkte hem
dagens finaste: Lägenheten ;)
dagens måste: kolla på nya heroes-avsnittet
dagens dricka: latte, saft och varm choklad
dagens köp: Vasen från ellos och fikan med Johanna
dagens mat: pannbiff och potatis och köttfärssås och spagetti
dagens skratt: Skrattade åt min blåsta lillasyster idag, hehe sötnöt
dagens sjuka: Att jag har bestämmt mig för att flytta hemifrån!
dagens kärlek: Lägenheten... neee då jag mena ju Anders ;)
dagens mående: Är lite trött just nu med det är ju bara för att klockan är mkt! För övrigt har jag mått bra idag!

si så där ja, nu väntar ett heroes-avsnitt!

image834


Minna

skojig dagens :)

2007-11-06 / 21:58:56
BLOGG: http://puuccii.blogg.se
Fredagsklubben.blogg.se

Glöm inte att hålla ett öga på bloggen: fredagsklubben.blogg.se.

Där kan allt hända!

2007-11-06 / 22:19:18
BLOGG: http://fredagsklubben.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback