e m m a ; vardag, fest, inredning

Farligt, farligt!

usch, är lite frussen... brr..
sitter och pratar med Häääna på msn (hon är i madeira), kanske är därför man sitter och huttrar, blir lite avis...

image892Idag har jag inte gjort så mkt, har jobbat. A har gjort illa sig i foten i helgen, blev en vända till akuten.. så jag jobbade lite ensam idag. Men det gick bra, var ganska lugnt idag. Eller det var lagomt med folk.. :)
Hann hålla på och plocka lite med de nya grejjerna som har kommit..

Det är verkligen farligt att jobba i en butik som jag gör! Fick med mig ännu en påse med grejjer från butiken, fick med mig lite förra veckan också :P Fick bland annat med mig en supersöt spargris från Serholt och en krok med en krona på, se bilderna! Spargrisen har jag tänkt att ha i min hylla som jag ska köpa på IKEA och kroken inne i sovrummet och ha morgonrocken på. Har kommit på att det kommer att bli mest guld inne i sovrummet och mest silver och grått i vardagsrummet.. Blir bra tror jag! :)
image893
På onsdag kommer älsklingen hem! :D Då ska vi kolla på fotbollen, heja Sverige! :) Fy fan om de förlorar! Och fy fan om de sätter in svensson istället för källström igen! Då ringer jag tamefan till Lagerbäck själv och klagar! ;)

Till helgen blir det IKEA!! :D Längtar som fan!

Nu ska jag ta och laga lite mat och sen ta en liten promenix!
Ha det så bra! Puss!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback