e m m a ; vardag, fest, inredning

Snö = regn

men... det skulle ju snöa idag... men det regnar :/
jobbigt, hellre snö än regn!
Det skulle snöa mkt i hela Sverige idag tydligen.. vi får väl se då..

Har nästan precis vaknat! Skönt att sova ut lite :)
Jag låg och kollade på OC till halv ett i natt :P Tycker mer och mer om den där serien..

image888Jag har funderat lite över internet och så sen när jag flyttar.. Jag vet att Josie har något mobilt internet som hon bara kan koppla till datorn, som typ kostade 99 kr i månaden om jag inte minns fel.
Annars kan man väl koppla det lätt till telefonen, men jag ska ju inte ha nån vanlig telefon så det skulle passa perfa med ett sånt där mobilt... mm ska höra lite mer med poopien när hon kommer hit ikväll! :)

Vi ska kolla på film ikväll! Stardust hette den, det är med Michelle Phifer (eller hur hon stavas) se bild till höger, har sett trailern tidigare, verkar bra. Josie har redan sett den men hon tyckte att den var så bra så hon vill se den igen :P Tänkte ta och dra hem den nu.. medan jag tar och gör i ordning mig.
Ska hänga lite tvätt innan jag kilar iväg till jobbet också..

Hoppas ni får en supertrevlig fredag och helg! & sup lugnt ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback