e m m a ; vardag, fest, inredning

Superduper

Jaaha, då vare måndag imorrn igen då! Och ny vecka..
Nästa vecka kommer älsklingen hem :D Mysmys! Då ska vi åka till IKEA och shoppa lite, eller det beror på om jag får lägenheten, vilket jag iofs är 90% säker på att jag får den. Men jag får besked imorrn hur det blir med det.. Ska träffa hyresvärden imorrn! Är lite nervös.. :P hehe

Helgen har varit superkul!
I fredags kom Josie hit från stockholm! Hon kom på kvällen, så vi hann inte göra så mkt mer än att kolla på film den kvällen. Kollade på "Stardust", så himla fin film! Men som Josie sa så tror jag att den är mkt bättre på bio.. Men guuud så romantisk. "Åhh, jag vill också vara en stjärna" sa Josie ;P hihi!

På lördagen så jobbade jag först 11-14 och under tiden så var Josie här hemma och kollade på film. När jag hade slutat så kom Josie till mitt jobb och vi halkade oss vidare till "Akropolis" för att käka lunch! Mums, kycklingfilé och tsatsiki, mumma de!
Sen så var det bara att ta sig hem för att förbereda för partynatten :P Vi funderade under dagen om vi skulle ut i Avesta men vi hade ingen som kunde skjutsa och sen så skulle tjejerna festa här i stan så det blev att vi var här i stan :)
Hade verkligen skitkul! Singstar och alkohol kan få en att vara väldigt underhållande :P haha!

image890
Tack för en trevlig helg poopie! hihi

image891
Jag och mina crazy-pics :P höh!

Och idag har jag mått ganska bra, lite trött bara. Var ju lite sämre inatt :P hehe
Var till och med så pigg så jag orkade med en shoppingtur till borlänge :) hittade lite.. skor, tunika, klänning, julklapp till älskot, neccesär och en dammsugare. Lägger nog upp bilder imorrn! För nu ska jag ta och sova lite så man orkar jobba imorrn :)

Föresten så var det ju fars-dag idag också! Du har väl inte glöm att gratta pappsen? Pappa fick fem trisslotter av mig och syrran, han vann 75 spänn :P hehe, alltid nått!

Önskar Johanna trevlig resa! Den lilla poopien, vill också åka..

Saknar älsklingen!

Puss & godnatt
aaa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback