e m m a ; vardag, fest, inredning

Supernajs

Helgen har verkligen varit supernajs!

Först i fredags var jag Johanna H och Bea och käkade på akropolis, jättetrevligt och gott! :)
Vi satt och snackade en massa! Kul att vi kunde ses!
När vi skulle gå hem så snöade det! :D Första snön jag har sett i år.

På lördagen var jag ju ledig, det var ju "söndag" så jag bara slappade och slöade på förmiddagen, sov ut ordentligt.
På kvällen blev det ferre hemma hos Johanna E! Det var jag, hon och Bea :) Vi gick sen till hotällä för att kika på Ebba Gold och dricka lakrits-shots ;) hehe.. blev nog en för mkt tror jag :P hehe
Älsklingen var hemma han, men jag ringde honom när jag skulle gå hem på natten så tog vi sällskap hem till pappsen!

På söndag mådde jag dåligt, as usual. Var däckad hela dagen, typ vid 8 piggnade jag till :P hehe.. Älsklingen var ivägt och spelade korp-match en sväng..

Nu så sitter jag här med älsklingen vi ska ta och kika på film nu "Fracture" hette den, verar superbra! :)
Min älskling åker hem imorrn, så jag ska pussa extra mkt på honom nu!! :D

Ha det så bra!
Förresten! Ska kika på lägenhet imorrn! :) Oohh spännande!! hihi, vi får se hur det går!
Och bilder från lördagen lägger jag upp imorrn, har annars lagt upp dem på facebook (det integritets-kränkande-träsket) ;P
aaa



josie

Emma, ska du flytta till egen?´:D eller iaf kanske? :) hihihi ! FLytta ner hit istället ;) finns säkert många som skulle vilja ha dig jobbandes här ;) hihi ! Tänkte att jag skulle booka bijett ikväll, så vi får ringas ikväll! Puss

2007-11-06 / 09:53:41
BLOGG: http://josiefine.blogg.se
Johanna

Hotellet i helgen igen kanske ;) Fast dock med lite mer minnen än i lördags!

2007-11-06 / 11:49:31
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback