e m m a ; vardag, fest, inredning

Wiie!

Fredag imorrn! ;D Sen är det helg! Och nästa vecka kommer älsklingen hem! :)
Då ska vi åka till IKEA!!! Oh yeah! Längtar! Har inte varit där på evigheter! Då ska jag shoppa loss! ;)

Till helgen så ska jag till pappa, hade tänkt att rensa ur alla grejjer jag har där i mitt rum och kolla om det är ngt jag ska ha med mig till lägenheten.
På lördag ska vi på 40-årsfest en sväng, kan blir riktigt trevligt!
Annars så ska jag bara ta det lugnt i helgen.. inte göra så mkt mer. Jobba ska jag väl göra... :) Har jobbat mkt den här veckan.. Bra de, nu när jag ska iväg och shoppa ;) hehe men det är ju ändå jobbigt, hade ju tänkt att fika en sväng med kusinen min m.m. men det hinns väl med det med hoppas jag, kanske kan få sluta tidigare någon dag nästa vecka, så jag hinner med att göra det jag vill! :)

Nu ska jag ta och hämta min tvätt! Och kl 21 blir det Day after tomorrow, den är ju skitbra! Måste se!


Pussipuss
aaa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback