e m m a ; vardag, fest, inredning

Härligt, härligt!

Är ledig imorrn! Åååh så skönt! ;D
Ska sova så mkt som möjligt imorrn!
Sen under dagen har jag lite inplanerat. Ska iväg och fika med Lisa kring 4 - halv 5, ska bli trevligt har inte träffat henne på jättelänge! Alltså vi har inte setat ner och pratat på länge, men vi har ju setts på partyn och ute på stan och så men det är ju trots allt inte samma sak, så det sa bli superkul!

Innan dess så ska jag ha lagt ut lite grejjer på tradera hade jag tänkt! Anders har ju en verktygslåda som han vann i sommras och som är värd 1000 spänn som jag ska lägga ut åt honom. Sen så har jag lite väskor och jeans jag ska lägga ut. Några skor också kanske...? Hm. Får kika igenom min garderob ordentligt imorrn! Hade också tänkt att storstäda båda i garderoben och i mitt rum imorrn!
Ska iaf bli superskönt att få vara lite ledig!


Sen på torsdag drar jag till Stockholm med jobbet, ska kika på några leverantörer vi har, ska bli kul! :)
Synd bara att poopien skulle jobba annars kanske vi kunde ha setts en sväng när vi skulle käka lunch eller nått..

Pratade med Hääna nyss :) Hon kommer nog hem imorrn! Så kul tänkte jag! Vi sa att hon skulle höra av sig imorrn så kanske vi kunde ses på waynes en sväng eller nått för hon skulle komma sent på kvällen.. kring 6-7 tror jag. Då kanske det blir lite party till helgen då :) Hoppas det! Är lite partysugen ;P


Nu ska jag iaf ta och hänga lite tvätt och sen ska jag kolla på nya shrek filmen! :) hihi, andra filmen är ju såå rolig. Haha guud vad jag och Emma skrattade när Puss in boots får en hårboll! Haha! Ni som inte har sett filmen.. se den!

Ha en bra kväll allihopa!

Har förresten gjort om bloggen :) Visst blev det najs?

aaa





Johanna

Det blev helt okej i håret! Du ska förresten få tillbaka Simpson filmen, glömmer det hela tiden bara.. Puss

2007-10-09 / 23:43:51
BLOGG: http://blikvar.blogg.se
Johanna

Blir bra det! Fint du fixa din blogg förresten : ) Puss

2007-10-10 / 00:23:48
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback