e m m a ; vardag, fest, inredning

Hektiskt - jajamen

Har haft en supertrevlig helg och en hektisk sådan också!
Nästan hela förra veckan har vi grejjat i butiken för att få fint till den här veckan då vi har jubileum :) Det har blivit superfint! :D

I fredags så jobbade jag till 3, mötte upp älsklingen på stan och vi kikade lite på stan. Vi skulle gå och äta middag kring halv 7 eftersom vi firade våran 4 års dag ;) så vi var inte ute påstan så länge. 
När vi kom hem kring 23 så skulle vi kolla på film, men älsklingen var lite trött så han somnade nästan på en gång, så vi la oss och sov :) Men hade iaf det jättetrevligt på middagen! ;)


I lördags så jobbade jag 10 till 18! Mkt trött var man när man kom hem, men vi var ju tvugna att grejja i butiken... Och när jag kom hem så var det bara att slänga sig in i duschen och byta om för jag och älsklingen skulle ut och parta loss. Josse var i stan också och hon bodde hos Anders H och det var där det var förfest :) Trevlig sådan! Vi spelade ölspelet, fast jag körde med vin dåra ;P
Kring halv 12 drog vi till Hotällä och shakade våra asses off ;) Jättetrevligt! Kul att Josie var här också, älsklingen hade också kul verkar det som :)
Vet inte om det blir nå party nu i helgen.. vi får se. Bingo Rimér kommer ju! :o haha. Fattar inte riktigt vad han ska göra...!?
När vi skulle dra hem på lördagsnatten så mötte vi Johanna :) Hon skjutsade hem mig och Anders ;) schyrrebyrre!


Och på söndagen var man bakis. Och syrran fyllde år! 14 år :) Så man fick smälla i sig lite tårta som bakis-mat :P
Älsklingen åkte hem på kvällen också.. tråkigt.. ;( saknar honom!
Tur iaf att han kunde komma hem till våran 4 årsdag :D hihi


Och just nu sitter jag här i sängen och gör allt för att hålla ögonen öppna.. tänkte att jag skulle bli klar med ett bildspel vi ska använda nu i veckan på jobbet, men vettefan om jag orkar.. :s Varför jag är trött beror på att jag har jobbat från halv sju imorse till 18 nu på kvällen.. har nog aldrig jobbat så här länge i hela mitt liv. Det som är konstigt är att jag inte alls tyckte att dagen gick långsamt, tvärtom!
Det var mkt folk också! Många som handlade Mateus, vi har ju 20% på det hela veckan så inte undra på.... ska köpa mig ett svart helmönstrat fat nu i veckan :D wiie!

Nu ska jag ta och installera Microsoft Office så jag kan arbeta med mitt bildspel på min nya dator ;D
Blir nog filmtittning sen! :)

Oj, blev ett långt inlägg :)

Och här kommer några bilder från lördagen så blir inlägget ääääännu längre ;)

image838
Me, redo to parta loss
image840
Me & my Josie

image839
Haha, jag och älsklingen, cp-kortet för helgen :P haha


 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback