e m m a ; vardag, fest, inredning

Jag glömde!

image885Hm, att jag skulle städa mitt rum idag "glömdes" ju heeelt bort! :s ;P
Tänkte att jag iaf skulle ta och rensa undan på golvet nu lite snabbt. Älsklingen kommer ju hem imorrn och han kommer att få en chock om han går in här, och det vill vi ju inte. :)


Syrran kom hem från sitt läger idag, de verkar ha haft det bra! :) Paddlat kanot och en massa, skoj ju!


Annars idag så har jag först jobbat. Efter det åkte jag och mammsen direkt till outleten de hade på folkan idag och betalade för mina mjukisbyxor jag köpte. 99 kr st. Mkt överkomligt pris tycker jag!
Efter det så släppte mamma av mig hos Johanna, vi skulle gå och fika på Waynes! Jag hade fått ett kort helt stämplat så jag fick en dryck gratis :) Vi babblade lite skit och berättade om varandras helfestliga helger :P hehe.. Vi blev inte kvar så länge för de skulle köra igång med "Stand up" så vi gick en sväng på stan, Johanna blev nästan överkörd av en cyklist, jeeekla dårar ;P

image886
När vi promenerade genom stan så mötte vi Bea med sin brödrost :P hehe!
Vi stannade och pratade lite med henne och vi tyckte att party i helgen lät bra, eftersom vi alla tre var hemma och lediga. Häääna kommer också hem i helgen och partar loss med oss! Pratade med henne idag! :) Jag ska hålla henne sällskap till systemet också, första gången ;) hihi! Skojsigt!


Pratade lite med Josie idag också och hon kommer kanske hit nästa helg :) Trevligt! Poopie! :)


Nu ska jag som sagt ta och plocka undan lite :) Sen blir det "Heroes" och sen sleepa :)

Ha det så bra!
aaap.s. bilder från hergens bravader hittar ni här!
p.s. igen, bilerna är ifrån när jag & älsklingen var på bal





Johanna

Fikan var trevlig ja : ) men jag är fortfarande i chock efter den där cyklisten, haha ! Vi får höras om helgen! Puss

2007-10-31 / 22:32:17
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback