e m m a ; vardag, fest, inredning

jag kan inte skriva å ä ö ?

jag kan inte skriva å ä ö ? eller göra smileys på msn. Åh så irriterand, jag vet att josie har haft det problemet förut.. :S drygt är det iaf! Och inte orkar jag starta om datorn.. :P så jag får halvt skylla mig själv...

min och johanna konversation på msn :P haha

image859



josiefine.blogg.se

För att ändra det där så ändrar du bara språket nere i högra hörnet vid alla de andra ikonerna. Det står typ ENG, då ändrar du bara så att det står SV :P hahah...så irri när det där händer =)

2007-10-12 / 17:55:23
Anonym

Det är ju typ barnlåset Emma ;) Kom på det när jag pratade med Frida sen :)

2007-10-13 / 00:21:02
BLOGG: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback