e m m a ; vardag, fest, inredning

Julstämning

Mm.. jag längtar verkligen till jul nu. Tycker det är så mysigt. Vi har så mkt fina julgrejjer att ta fram på jobbet också så man vill bara att tiden ska gå så man får ta fram alla små söta tomtar!

Ett måste på julafton tycker jag är snö! Känns inte som julafton annars tycker jag.. Det ska vara mkt snö också! Förra året var det inte mkt snö alls har jag för mig.. det var väl mest kallt.. (?)

Eftersom mina föräldrar har separerat så har vi jämt delat upp julafton, först är vi hemma hos pappa och äter mat med den delan av släkten och kollar på kalle anka :) , och sen vid 4-5 tiden brukar vi ta oss hem till mamma. Eller tvärtom, vi brukat skifta så det blir varannat år. I år blir det nog förmiddag hos mamma..

Mm julen är väldigt välkommen nu! :)


Idag jobbade vi lite övertid, stänger ju egentligen 15 men var kvar till halv 17 för vi fick in en massa Mateus idag som skulle upp i hyllorna och då möblerade vi samtidigt om där.

Jag är supertrött! Har inte ätit nå bra alls idag. Är nog därför.


Jag måste bara nämna att jag kollade på Michael Moores "Sicko". Efter att ha sett den så ska jag aldrig klaga på sjukvården vi har i Sverige! Fy satan i gatan vad bra vi ahr det om vi jämför med USA. Det är nästan så man funderar på om det är ett skämt!? Hemskt, jag satt och grät ett par tillfällen och man blev lite förbannad faktiskt. USA är inte så bra som de tror. Punkt.

Nu ska jag ta och käka lite! MUMS! Sen ska jag kolla på film "Wrong turn 2", först ska jag försöka få tag på älsklingen. Han sa att han skulle ringa men jag orkar inte vänta ;)
Förresten imorrn blir det nog ferre, ska kolla upp det lite närmare.. :) najs, ska nog ha ett par av mina nya skor och en klänning jag nyss köpt :)

image883image882
På väg till jobbet...

Hörrni, sup lugnt! ;)
aaa



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback