e m m a ; vardag, fest, inredning

Lite ny design..

aah blev lite nytt i headern, igen.. men jag tröttnar så lätt!
Kul med lite nytt bara tycker jag :)


Just nu är jag väldigt trött.. ska snart lägga mig framför en film och mysa.


By the way, igår var min "favvo"-tant inne hos oss igen, hon som ville att jag skulle sätta en duva på huvudet sist... :s
Hon handlade lite iaf den här gången. Ärligt talat så tror jag inte att hon förstod vad hon handlade.. men vad ska man göra.. Och hon lyckas då alltid komma och handla när jag är själv i affären, helt otroligt. Eller helt själv var jag inte, det var ju fler kunder inne också.. känns lite tryggare, man vet ju inte om hon kan få nå anfall eller nått.. :s

image877
Ska ta och ringa till mina två poopiesar. Hääna och Josie. Måste höra med Hääna om hon kommer hit nästa helg och sen ska jag höra lite med Josie om hon vill komma hit då. Om hon har tid och pengar :) Skulle var skiiitkul, så kan vi tre göra stan osäker med att röjja loss ;) mowahahaa!
Jag är fortfarande sugen på det här med att klä ut sig på halloween, tycker det är skitskoj, sist jag var på maskerad var i ettan. Alltså 3 år sedan.. :s Tycker det är dags nu, eller hur! Ngn som ska på maskerad? :)

Som sagt så ska jag ta och käka ngt nu..

Saknar min älskling!!
Om en vecka kommer han hem ;D
aaa


Lisa

Ja du är verkligen jätte duktig på design, synd att inte alla kunda vara lika duktiga =( Fattar faktiskt ingenting om hur man gör här på blogg.se ... Tar gärna emot tips och trixs om du vill dela med dig =D

2007-10-24 / 22:45:29
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se
Johanna

Vad fin nya desingen blev ! : )

2007-10-24 / 23:17:40
BLOGG: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback