e m m a ; vardag, fest, inredning

Söndag

image863
Jag var lite crazy igår haha ;P


Klockan är snart 17 och jag sitter fortfarande i morgonrocken :P Har verkligen inte orkat göra mig i ordning!
Men ska ta och fräsha upp mig lite snart, ska iväg till min moster en sväng.

Gårdagen innehöll alkohol och en massa dansande till 80- och 90-talslåtar. Mycket skoj!
Hade dock lite problem att välja kläder, as usual, men igår var det verkligen drygt. Sprang runt här hemma i vartenda plagg jag hade tror jag!


Jag och mina klädval ?


Förfesten var hemma hos Sandrew, 5 tjejer var vi där. Det var kul! Satt och pratade en massa! Och jag tyckte verkligen om Sandras katter. Såå fina! Utställningskatter var det så det var ju inte undra på.. :)
Vi gick sen vidare till en annan fest, men där stannade vi inte länge. Vi drog vidare till Hotällä och shakade våra asses till de stängde ;)

 
En utav katterna & tjejerna


Det var verkligen en trevlig kväll! Synd bara att inte Hääna kom och och shakade med oss!

Som sagt så ska jag ta och göra mig i ordning nu!


image869
Me and sandrew


Karin

crazy ska man va:)

2007-10-14 / 18:19:09
BLOGG: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback