e m m a ; vardag, fest, inredning

Rubrik

Hej hopp i lingonskogen!

Sitter just nu och käkar lunch (som var jäklig varm och har nu bränt mi g på tungan :s) och lyssnar på absolute 90's :D så jäkla bra platta! Nostalgi på topp! Crash test dummies - Mmm mmm mmm är en av favoriterna ;) Börjar jobba kl 14 idag så slöar lite nu men ska snart göra mig i ordning! :)

Inatt sov jag hemma hos mammsen. Var där och rensade mina grejer där, skulle se vad jag hade som jag kunde ta med i loppisen vi ska ha imorrn :) Jag och syrran var hos pappa tidigare på kvällen också och prismärkte alla leksaker och grejer vi ska sälja. Hoppas att vi blir av med skiten imorrn! ;P Det är ju inte liite heller... :s

Gick hem vid 10 från mamma så nu har jag hunnit kolla igenom min garderob och skosamling om ngt ska med till loppisen där :) Blev lite plagg och ett par skor och några halsband också. Jag har så himla svårt att lämna iväg/sälja kläder/skor! Tänker att "det kommer jag nog ha användning för ngn gång".... "jamen det modet kommer nog tillbaka".. ingen idé att lämna bort det då heller! ;P hehe.. omöjlig.

Ikväll blir det nog lugnt. Ska plocka lite i lägenheten, har en tvätthög som ska tvättas och ren tvätt som ska in i gaderoben!
Ska ta och kika förbi hos lilla stinisen(Emmas kissekatt) också, är nämligen kattvakt i helgen :D Får se om det blir party imorrn eller hur det blir.. :) Kommer nog vara ganska trött eftersom jag ska upp 6 imorrn för att köra grejerna till loppisen :s

Ja nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag kan visa mig på jobbet ;)

p.s. fick tillbaka en massa på skatten :D Så jäkla glad!
p.s. igen GRATTIS ÄLSKLING till VG på tentan! :D hihi

PUSS


josiess

Hej ! Vadå är det bestämt nu att du ska åka? när ska du åka då isf? o vart? bor hon i göteborg? puss

2008-04-11 / 18:52:41
BLOGG: http://josiefine.blogg.se
Lisa

Hej Hej!! Allt bra?? Lyx ju, att du fick tillbaka massor på skatten, vi åkte på att betala över 10 000 inte lika roligt =(
Ha en trevlig kväll!!

2008-04-12 / 21:15:31
BLOGG: http://www.jacobsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback