e m m a ; vardag, fest, inredning

Rubrik

Usch, allt detta med Engla är så jävla hemskt!
Jag har sagt en massa om den där jävla äckelgubben det är inte fina saker om jag säger så. Fy fan!
Tänk vad den där stackars lilla tjejen fick stå ut med innan hon blev mördad?!
Igår när när jag kollade på nyheterna så blev jag rejält ledsen. Speciellt när de intervjuade den där polisen som började gråta. Usch..
Vilken värld vi lever i?!

Ryser bara vid tanken på att det kunde ha varit någon man kände/ var släkt med..
Och det som gör en ännu mer förbannad är att han inte kommer få det straff han förtjänar. Jäkla svenska straffsystem alltså.. :s Han är väl ute om 3 år eller nått..
Skicka honom till Guantanamo eller något liknande säger jag!



Idag så har jag varit ledig, är även ledig imorrn med ;) hääärligt!
Och imorrn ska jag först dra och handla lite med Lurkas och sen åka till tippen med en massa grejjer! Har en hel jäkla hög med papper som ska återvinnas!

Sen ska jag grejja här i lägenheten, hann knappt med det idag! Möblerade om lite bara :) Flängde hit och dit idag kändes det som :P var först till jobbet och var där i typ en timme och sen blev klockan helt plötsligt 4 och då drog mamma och jag till Avesta och köpte en spegel ;) Jysk hade halvapriset på en helkroppsspegel så det var bara att dra dit och köpa den!
Sen så har jag varit hos Lurkas och druckit vin och snackat skit :)


Nu ska jag ta och sova så jag kommer upp i tid imorrn! :)
Nattinatti



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback