e m m a ; vardag, fest, inredning

Seeego

jaaoo.. idag är jag lite seeg.. :) Men det var kul igår! Var lite folk på hotellet iaf!
Det var "Coyote"-kväll, men det var väl inte så superbra. Några tjejer och en kille som stod och dansade på en liten scen.. :P
Vi var först hemma hos Stephanie och chillade ;P Jag nea och Sandra, och Steph också då förståss. Var riktigt trevligt! Sen gick vi vidare och kollade in Sandras lägenhet, (skitsnygg!) och gick sen till en förfest.
Hamnade sen på hotellet :)
Kul att träffa lite folk!

Under dagen igår var jag och lillsyrran på loppis :) Vi tjänade en hacka ;D Bra att få iväg lite grejjer. Ska på loppis igen om två veckor. Men då är det mest leksaker som ska säljas :)

Och är superglad! Har precis fått reda på att älsklingen kanske kommer hem en vecka tidigare än väntat! Yeeey! Saknar honom..

Nu ska jag ta och plocka ihop lite här i lägenheten! :s ser förjävligt ut :P hah
Ha en bra dag!

PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback