e m m a ; vardag, fest, inredning

Surkärringar och glömska

Ja nu var det ett tag sen  jag uppdaterade här.. Men det blir lätt så när jag har älsklingen hemma. Sitter ju hellre och myser med honom än skriver här ;) Men nu så har jag några minuter över.. sitter fortfarande på jobbet för har glömt min hemnyckel och älsklingen har åkt iväg på träning så mamma kommer förbi med nyckeln om ca 20 min, kom på att jag kunde blogga lite då ;)

Det har väl egenligen inte hänt så jättemkt..
Förutom att jag har fått det bekräftat att det bor surkärringar i detta hus!
Som de flesta vet så städar jag trapphuset en gång i veckan för att få ner min hyra en tusenlapp. Alltså det ska sopas och skuras golv, och VID BEHOV även torka av trappräckena nedtill(för där samlas det tydligen damm). Och detta har ju jag slarvat med sååå ooootroligt! ;) Visst det var LITE damm där men absolut inte så att man gick och andades in det och fick andnöd utav det. Men det var ju tydligen värt att klaga på...
Men det är nog som älsklingen sa: De har inget liv, bara för att ha ngt att göra så klagar dem.. Bra sagt säger jag och det är säkert sant!

Jag tycker inte att det var ngt att klaga på överhuvudtaget jag menar självklart ska det vara snyggt i trapphuset och så men hur många minuter(om ens det) är man i trapphuset/dag? Dessutom förstörde det hela min eftermiddag igår :P Gick runt och var irriterad och försökte luska ut vem av tanterna det kan vara som INTE HAR NGT LIV! Haha, blir irriterad  nu bara jag tänker på det.
Så! Skönt att skriva av min irritation här ;P haha


Nu lite lite poitivt:
Älsklingen kanske blir kvar tills nästa vecka för han hittar ingen biljett som går till Halmstad, och JA det är positivt.. för min del ;) Får ha kvar honom här hemma ett tag till! :D
Dessutom kommer min poopie på fredag och är hos mig tills på söndag:D:D Ska blir så kul! Partyparty och mongobongo ;P haha! Saknar henne! :)
Och så får jag lön imorgon ;D wiiee, men det mesta ska gå åt till räkningar :/ men skönt ändå att få lön ;P

Nu kommer mamma!

Laaater! ;D



josie

hejee ! jaa vi kommer ha skoj när jag kommer =)=) Partey partey !! o mongobongo förstås ;) Jaha, så Anders ska stanna kvar? :) eller? Jag har solat massa idag ;)pussss

2008-04-23 / 19:07:58
BLOGG: http://josiefine.blogg.se
josie

hejee ! jaa vi kommer ha skoj när jag kommer =)=) Partey partey !! o mongobongo förstås ;) Jaha, så Anders ska stanna kvar? :) eller? Jag har solat massa idag ;)pussss

2008-04-23 / 19:08:31
BLOGG: http://josiefine.blogg.se
Helena

haha hatar sånna där kärringar, dom har verkligen inget liv.. stor suck på dom!

2008-04-23 / 22:23:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback