e m m a ; vardag, fest, inredning

andra hand & krock i ballen

Jobbat på idag, gick bra.. var ganska lugnt.. men mkt på telefon :) Men är ledig imorrn igen ;) Tänkte ut och göra stan då.. Ska bland annat till låssmeden, förbi jobbet och tänkte även springa in på stina's och kolla om de har fått in mascaran jag använder.. de hade den iofs inte igår men tänkte kika in där iaf :)

Efter jobbet idag följde jag med syrran till second hand :) fyndade lite faktiskt... ;) skärp, en sån där afrikansk lång brun mask som ska sättas upp här i vardagsrummet och även en hålslagare :) hehe, 70 spänn bra pris tycker jag!

Föresten! I natt tror jag att en bil stals ifrån parkeringen här utanför.. :s vid halv ett vaknade jag av att det var en bil som försökte gå igång motorn tog inte tag riktigt.. (som om det var ngn som tjuvkopplade eller ngt) Sen gick den igång med en jävla start! Och då satte jag mig upp i sängen, det blev tyst för ngn sekund, sen smällde det till så in i helvete! Ngn backade in i min balkong! Jag flög upp ur sängen och hade redan hunnit med att väcka Anders, jag vinklade persiennerna och fick höra några tutande från bilen och såg den sen köra iväg med fart härifrån.. Med två personer i. Sen blev det tyst och jag la mig igen, men kunde inte sova på ett bra tag.. 
Allting kändes så underligt.. halv ett på natten liksom, backar in i min balle och sen lägger sig på tutan :s wierdoo! Jaja, har då nämnt det till min hyresvärd.. får se vad som händer.. :s

Nu ska jag ta och spika upp en hylla ;) Sen ska jag pussa lite på min älskling som kommer hem snart från match!


min heting ;)


Lisa

Det tycker jag låter som en bra idé =D Tack snälla! Japp jag har addat dig på msn nu, så det är bara att "hojta" till när du har tid! Ta hand om dig! Kram

2008-08-13 / 22:30:33
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/
Lisa

Det fixar jag lägegr till ett _ he he! Kram

2008-08-14 / 13:41:01
BLOGG: http://jacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback