e m m a ; vardag, fest, inredning

Bakis



Jaa idag är Emma lite bakis, men bara liiite :)

Det var en riktigt trevlig kväll igår! Mkt sång, skratt och.. alkohol.. Hockey var det desto mindre utav.. vi såg inte så mkt pga av att det var sååå mkt folk! Vi kollade bara 1:a och 2:a period, under 3:e satt vi i öltältet och hade allsånfg ;) Jaa som sagt det var en riktigt trevlig kväll som avslutades på kingen där jag träffade på mammsen också :) hihi, älsklingen hade nog kul han med! Men han gick hem lite tidigare för att han hade match dagen efter(idag), han har precis dragit iväg..

På tal om att dra iväg så skulle jag bara vilja dra iväg utomlands nu, känns som att jag skulle behöva det.. Eller iaf bara komma iväg en sväng från vardagen.. Skit också att jag inte kunde följa med min poopie utomlands.. ;( Men vi får dra iväg i höst/vinter istället! :D Right?!

Nu ska jag ta och spela lite Sims 2 - arbetsliv ;) Tycker det är skitskoj jao ;P

Hoppas ni har haft en bra helg & får en fortsatt trevlig söndag :)

CIAOCIAO


Camilla

hallå! ja, det var trevligt m allsång o kul att chefen din höll i den ;) Jag & klara var in o hälsade på hos er idag, det blev verkligen jättebra! :) Bra jobbat! Vi ses! kram Camilla!

2008-08-11 / 22:10:50
Emma

hahah jaa det var trevligt ;D haha mobbing imorrn när jag jobbar :P haha!

Ja vad kul att ni gillade det! Längtar tills jag får jobba nu faktiskt ;) Japp vi ses! pusspuss

2008-08-12 / 17:38:16
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback