e m m a ; vardag, fest, inredning

bild-blogg ,

jaa nu är papparazzi-Emma back on track! Äntligen har jag fått min kamera och i helgen blev det några kort tagna ;)


sötJoahanna var hemma, wiie! Så vi drack viiin och käkade lite thaimat hos mig..


.. sen hamnade vi hos Beatrice.. :)


..där det bjöds på snacks och margerita, mumma


Häänaa and myself


Babes ;)


.. och Beas syster Grace var där också :)


Johanna hade mynta i sin drink, lite skoj tycker jag, hon hade med sig en hel påse med det! hah


haha, wzup with the pose? :s


girls


.. vi hamnade tillslut på kingen, där vi träffade på Camilla som så tjusigt visar upp min väska :P


En väldigt trevlig kväll! Träffade på en massa trevligt folk! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback