e m m a ; vardag, fest, inredning

Hm..

jag vet inte riktigt vad jag ska kika på nu, outsiders, mannen som talar med hundar eller mean girls :P tufft! Vilket i-lands problem.. :s Men det får nog bli Mannen som talar med hundar :) tycker om det programmet! Brukar jämt kika på det på söndagar, och oftast då är jag bakis och det gör mig sååå känslig :P vet inte varför, men jag bölar jämt till det programmet! haha, men nu är jag inte bakis ;) hah så jag ska väl inte behöva böla nu....

Imorrn är jag LEDIG! Naajs! Ska ta en vända på stan, greja ltie här hemma, betala räkningar (suck).
Lillsyrran ska sova här i natt, hon ville att jag skulle fixa hennes hår imorrn innan skolan för de ska ha skolfoto imorrn :)

Nee nu ska jag kika på hundarna!

PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback