e m m a ; vardag, fest, inredning

Si så där ja ;)

nu har allt ordnat upp sig med internet :) Så nu blire blogga av! ;)
Är nästan precis hemkommen från en romantisk middag på McDonalds ;) hihi

Ikväll så blir det att bara chilla framför tv:n.. ska kolla på "Tristan & Isolde" som börjar kl 21 på femman, har inte sett den tidigare... hoppas på att den är bra! :)

Sen i torsdags har vi haft stängt i butiken, för vi har gjort om helt och hållet! Har flyttat kontoret till lagret och lagret till källaren och det förra kontoret har blivit en del av butiken nu :) supertjusigt! Men vaaad vi har jobbat! Puh! Ska nog till butiken imorrn på förmiddagen också och greja, beror på vad chefen tycker!
Imorgon eftermiddag har vi kickoff med jobbet och ska då först samlas i butiken för att snacka lite och ta nån öl/cider.. Sen bär det iväg till ishallen för att käka lite mat och kika på Leksand vs CSKA Moskva, de där ryssarna sägs vara duktiga :P (har ingen koll alls när det gäller hockey..) Kan bli kul! Så jag måste komma ihåg att jag ska köpa lite alkohol imorrn innan jag ska till butiken!

Mina höstkläder kom idag! Förutom jackan då.. den kommer i september.. Men allt som hade kommit satt perfa!

Föresten.. den där jävla kärringen som klagade på min städning i trapphuset sist har tydligen klagat igen! Åhh! Vad irriterad jag blev när jag fick höra det! Gaah! Hon menar typ att jag ska krypa på knäna, som säkert hon själv gjorde när hon var ung, och skura golven för hand!! Jävla bitterkärring! Har hon inget bättre för sig än klaga på andra och speciellt ungdomar!! Blä för henne! Jag menar.. man spenderar inte mer än typ 10-30 sek i trapphuset (ett undantagför kärringen då som det kanske tar 10 minuter för att gå upp för en trappa..!), man bor ju inte där direkt! Men visst, det ska självklart vara rent & snyggt.. men va fan nu får hon ge sig! BLÄH!

Så nu har jag skrivit av mig det också.. :) hehe

Nu ska jag gå och mysa med min pälski!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag!


BTW

Ska jag bli rödhårig, mörkt brunhårig eller behålla min färg till hösten?





PUSS


Johanna

Hihi, fina kort och rolig film tycker jag med ; )Japp, jag hörde det av Johanna att hon tänkte fråga dig om det gick bra att vara hos dig! Så det blir toppen : ) Jag åker bort på måndag tills på fredag så jag hinner nog inte ses innan, men vi hörs väl ändå! Puss puss

2008-08-08 / 23:10:53
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
josie

Jävla kärring. Hoppas hon skiter på sig - I trapphuset, så hon får torka upp det själv. Bao bao, imorgon börjar jag jobba..men det känns bra =) bra va? :D wohoo ! snart ska jag sova...Miss u ! justja,,jag hade koftan här hemma :P haha..men jag har glömt mitt diadem hos dig, eller hur? svart. puss

2008-08-10 / 21:29:31
BLOGG: http://josiefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback