e m m a ; vardag, fest, inredning

Underblogg

Många har börjat att göra en så kallad underblogg för att kunna skriva av sig lite mer & personligt. Och är då även begränsad. Funderar på om jag ska göra detta. För jag tycker själv att det är oerhört skönt att bara få skriva av sig, allt man känner och tycker just då.. Mm får nog bli så :) Sen de som verkligen är så nyfikna på mig så de till och med vill läsa mina personliga inlägg får väl höra av sig till mig över mejlen eller msn så skickar jag användarnamnet och lösenordet om de är godkända läsare då dvs ;) mjaa..


Johanna

Smart! Ska jag nog också skaffa, hur gjorde du? Och om jag är godkänd kan du ju msn:a över lösenordet också! Tack för i lördags förresten! Puss puss

2008-08-18 / 19:15:20
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback