e m m a ; vardag, fest, inredning

Uppstoppad anka

Hej halloo!

Idag regnar det, har regnat nästan hela dagen! Sommarregn.. liksom varmt ute trots att det regnar.. Perfekt väder för att gå ut och göra stan med mammsen! ;) Vi har strosat runt lite härpå eftermiddagen. Var en sväng till mitt jobb, till Stina's för att köpa mascara (blev lite till ;) ), blomsteraffären, bokhandeln och även expert.. behöver ju en ny digitalkamera.. min gick ju sönder under daldansen.. ;( den låter numera som en uppstoppad anka...mjäämjää..
Men det fanns fina alternativ på expert faktiskt! När i stod där med expediten så sa mamma: jaa, Emma, är det andra eller tredje kameran du har sönder? (varför kläcka ur sig det där!?:P) Killen som jobbade där tyckte att jag borde skaffa försäkring på nästa kamera jag köper.. ett bra förslag tycker jag.. ;) det blir nog att köpa en när lönen kommer ;) Får gå loss med min mobil när kameratillfällen kommer! :P 2 megapixel... hosthost, kvalité.. inte

På tal om lön så kommer jag att få månadslön nu (har haft 2 veckorslön tidigare). Känns bra! Så allt kommer i en klump i slutet på månaden istället för lite som hipp & happ.. :) niice!

Pratade med min kära göteborgsJohanna igår och jag fick reda på att hon kommer hem om en vecka ;D wiewie! Var superlägesen jag såg poopien! Miss u! hihi

Nu ska jag ta och göra en omelett! Mums!

BTW:
bilden till höger är inte jag.. det är min nya africanface som jag köpte på second hand igår ;)

Ha en fortsatt bra dag! :D


melissa

svar; okok :) det är bäst ;)

2008-08-14 / 18:05:37
BLOGG: http://melissao.blogg.se/
Malin

Du får gärna ta en titt i min blogg om du vill få lite sminktips. Kommer nya tips varje dag. "Dagens sminkning" brukar vara poppis :) Kram Malin

2008-08-15 / 10:32:04
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback