e m m a ; vardag, fest, inredning

Vad har hänt?!

Uschja, alldeles för längesen jag satte mig med bloggen nu. Men jag har haft en hel del annat för mig :) Och det är ju iofs bra, då fattar ni ju att jag har ett liv utöver bloggen ;)

Det Emma har gjort under tiden då hon struntat fullständigt i bloggen:

- Röjjt loss ordentligt till Daldansen, 3-dagars var ett tag sen ;) Men det var riktigt kul!!

  
   
  
  

- Jobbat en massa! :) cashcashcash



- Varit och fått ljuv musik i mina öron av självaste Lars Winnerbäck! <3
+ Markus Krunegård (som var riiiktigt bra live) & Miss Li :) oh boy..

  

- Har haft storfrämmande från Stockholm :D Favvo-poopien!
Där ingredienserna var: vinmys, shopping och glassätande ;) 

  

- Umgåtts med nära & kära.. & gjort lite ditt & datt

  
För mer bilder, bli vän med mig på facebook eller kika in på bilddagboken.se och kolla in schwey ;)

Mmm.. det är lite av vad jag har gjort.. :) Sen så har mitt internet inte fungerat sen i torsdags också (är just nu hemma hos mami) så har inte haft tillgång till internet sen dess. Men det ska komma tillbaka till slutet på veckan så då ska nog bloggen komma igång igen ;)

Nu ska jag lägga upp bilder på bilddagboken :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback