e m m a ; vardag, fest, inredning

det slog..

.. mig precis att exakt idag, har jag bott i min lägenhet i heeelt ett år :) hihi, fort det går!
Sitter just nu och mumsar på en pepparkaka och kollar på Jul med Sanna, Shirley & Sonja som går på fyran, julmys så in i helvete ;) heh, men snart ska jag slå över till 5an, boston tea party! :D



Kajsa

Hej Emma! Hoppas att allt är bra med dig? Tack för i lördags, det var riktigt trevligt :) Jag tänkte höra lite när du lust och tid att hjälpa mig med bloggen? Börjar bli sugen på att skriva, men om du inte har tid nu så är det helt lugnt! :) Kram

2008-12-02 / 21:44:58
Kajsa

Hej Emma! Hoppas allt är bra med dig! Tack för i lördags, det var riktigt trevligt :) Tänkte bara höra om du har lust och tid att fixa med min blogg? Är så sugen på at börja skriva igen. :) Men om du inte har tid och lust just nu så förstår jag! Kram

2008-12-02 / 21:50:56

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback