e m m a ; vardag, fest, inredning

Heyheyhey

Jaha då har man blivit lokalkändis ;) hihi, häromveckan kom Anki från Hårstället och frågade om jag och Annsofie ville vara med i deras reklamfilm de skulle ha i lokaltv som visar upp vad som finns på "hälsogränden", och visst sa vi! Haha ser förjävlig ut men den får vi bju' på;) Sitter och agerar kund i väntrummet :P Fick en hårprodukt som tack :) niiice!

aoowh.. jag är tröttis.. har sovit så konstigt de senaste nätterna.. :s blä. Ska försöka göra kvällspromenader så jag sover bättre! :) ja!

Igår var jag och bakade lite lussebullar hos mami eller mami bakade och jag fick med mig hem :P , fixade lite med deras gamla dator undertiden.. Har ju en massa bilder och låtar(!) som behövde rensas. Efter jul blir det att köpa extra hårddisk och lägga över alla låtar, filmer & bilder på. Blir nog perfa!

Och jag får snart panik! Har inte hittat ngn nyårsklänning än! Vill verkligen ha en ny! Gah! Ska kika runt på internet nu!
skyndaskynda sa Gunde!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback