e m m a ; vardag, fest, inredning

Meddelande till er som anmält er till att käka på En & en halv på nyår!

Tänkte att de som inte ser det på fejjan kanske ser det här!

Nu sätter jag stopp!
Vi är nu redan 32 pers och fler kan vi inte ta in, isf får man kan kontakt med Markus själv på En & en halv och boka separat! Det är där vi kommer käka på nyår! Wiiie!

Har fått reda på priser osv från Markus. Priset kommer vara 395 kr. Där ingår då en tre rättersmåltid då man får välja mellan två alternativ vid varje rätt. Det ingår även något mousserande vin som vi får när vi kommer. Nu är frågan.. om vi ska vara där kl 19 eller 21. Då de skulle få ett stort sällskap kring kl 20. Jag tycker absolut kl 19, då 21 nästan blir försent. Då hinner vi ju käka i lugn och ro och sedan ta oss vidare ditt vi ska sen! :)

Det är fyra till som lagts till på listan ovan alltså. Tine & Skovve med partners :)

Ännu en fråga! De som står på listan (på fejjan) är 100% säkra på att de blir med? För om det blir stora förändringar så måste jag meddela Markus på En & en halv så fort som möjligt!

Och betalningen kommer ske genom mig. Ni kommer få ett konto ni ska få betala dessa 395 kronor på, så prickar jag av er en efter en så drar jag till USA två veckor och shoppar loss lite ;D hehe neeerå :P
Tyckte det var ett bra sätt att se vilka som betalt in eller inte, blir dessutom smidigt istället för att alla ska betala en & en sen efter middagen!

Jag hoppas nu att alla som anmält sig blir med! Och att vi får en rolig kväll! Dessutom tycker jag att det vore skoj om alla var lite extra uppklädda ;) men det gör man ju som man vill :)

Nu ska jag kolla på Titanic & Bodygard, zappa.nu :P



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback