e m m a ; vardag, fest, inredning

myyys.

sitter just nu och myser framför tv:n :) har fått i mig lite käääk. Kikar på Miami Ink, så jävla bra :) Btw såg ni att häromdagen var svenska Madelene från svenska top model med? :) Fan vad knaglig hon var på engelska :P blev lite swengelska.. hehe



Hade fått ett & annat intressant i brevlådan när jag kom hem från jobbet idag! Hade fått ett supersött julkort av pappsen och Catherine! Satte upp det bredvid mitt andra jag har fått av Hääääna ;) Sen så hade jag fått ett papper om att jag hade fått besök av tv-licens-gubben! Buh & blääh! Men tur att jag inte var hemma! :P Så nu lär jag väl ta tag och anmäla tvlicens.. :s Sen så hade jag fått ett liitet paket :) Var mitt tandblekningskit som hade kommit. Så jag ska nog sätta mig med det där nu. Man skulle börja lite lätt och sitta i 30-40min. Sen ska man öka på till 120 min! Fan hur ska jag kunna sitta still med käften i 2 timmar?! :P haha. Aja ska väl ta och göra i ordning så jag kan börja bleeeeka! Wish me luck! ;)

Hörs!


Lurkas

Hur mycket kostar tandblekningsgrejset ? puss !

2008-12-15 / 21:32:07
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/
Diana

hej läs gärna min blogg.. speciellt den sista inlägget :) skriv gärna vad du tycker.. från ditt eget perspektiv.. hih ha det bra kramar diana nementjena.blogg.se

2008-12-15 / 23:00:09
BLOGG: http://nementjena.blogg.se/
Anonym

Ah, det skulle vi kunna göra. Ska jag komma förbi när jag kommer från Avesta ? Det kanske blir kring hav 8. Tänkte passa på att sola lite på kontoret. :)

Puss

2008-12-16 / 10:23:09

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback