e m m a ; vardag, fest, inredning

Juldagen del 3 (hotellet)


Johanna i min mysmössa


Det var här det började gå lite utför för mig ;) hehe


På väg till hotälläää, diggade lite disneymusik ;)


Jamen visst var det lite folk på hotellet också ;)


Sandra som numera är snygg brunett och jag :)


Jag & hm, jag och namn... ! suck.. Kompis till Sara iaf :P


Shakyshaky ;D


Lina, Lisa & Ronja röjjde på dansgolvet ;)



Jag & Lisa :D



Vet inte vad som tagit åt Johanna :P en bra låt kanske? :)


En avslutande bild på mig & Steph, vilken kväll! Sååå skoj! Längtar till att få slå rekorden juldagen 09 ;)


Har inte lagt upp alla bilder häär.. :) Fler finns att kika på hos mig på fejjan, om ni är vän med mig dvs ;) Annars får ni väl ta och bli vän med mig då :P

Nu: Bio! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback