e m m a ; vardag, fest, inredning

Bakis

hehe, jaa idag har jag varit bakis :)

Var en riktigt trevlig kväll igår :) Kul att träffa alla tjejerna! Och Jenny med hennes söta lilla bebis-mage! :)
Vi hamnade till slut på Hotällää, där vi fick shake:a loss lite till Rootvälta!

Idag har jag mest tagit det lugnt. Mamma kom förbi här och kollade så jag hade kommit hem, hade inte svarat på mobilen (som låg under kudden i sängen :P) så hon blev väl lite oroligt, hehe sött. Hon bjöd hem mig på mat, spagetti och köttfärssås, mums! Det är nå speciellt med mat som ens mamma har gjort :) Mammas köttfärssås är verkligen supergod! Mumma! Fick med mig lite hem.. ;P
Tog med mig lite filmer hem också, Recognition tror jag en hette och Sandy White hette den andra. Blir att kika på dem imorrn, är ledig :)

Ska troligtvis iväg till Borlänge imorrn en sväng med mammsen, ska köpa en träningsmaskin :D Nu ska här tränas till Beach 08 ;) haha

Och på fredag kommer men favvo-Josie hit :D hihi, ska bli superkul! Hon har inte sett min nya lägenhet än så de ska bli spännande och se vad hon tycker om den! Lite party blir det väl också :) Men då drar vi nog till Avesta för här i stan är det stängt.. :/

Nu ska jag ta och spela lite the sims 2 :) Natti natti!

image965


HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-04 / 08:50:42
BLOGG: http://metrobloggen.se/helenascity
Jonna

Ha en kanon dag!:)

2008-02-04 / 10:52:06
BLOGG: http://JONNAat.blogg.se
Sanna

The sims är skoj=)

2008-02-04 / 12:09:08
BLOGG: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback