e m m a ; vardag, fest, inredning

Besök

image987Min halvsyster och henne son har precis gått. De var hit och kikade på min lägenhet :D Alltid lika trevligt när man får besök! :) Fick en inflyttningspresent också, en jättesöt burk med gammeldags pepparkaks-former i, såå sött! :) Tack, tack!

Just nu är det fotboll, Sverige - Turkiet. Och det står 0-0.. :/ Att inte Kennedy satte bollen där alltså! ;/ ajaj.. Håller tummarna för Sverige iaf! :D

Om ca 25 minuter så börjar LOST. Sammanfattningen då :P Spännande. Hoppas de har lagt upp den bra. Det är ju ganska mkt som har hänt om man säger såå... ;)

Annars under dagen så har jag jobbat. 14-18 :) skööönt! Jobbar så imorrn också! Och sen på fredag kommer Josie till mig! Ska bli så himla kul! :D

Älsklingen är ute och partar loss ikväll han, de har "gasque", typ nå speciell fest av nå slag ;P hihi.. Hoppas han har det trevligt! Saknar honom... ;( Känns verkligen bra att Josie kommer i helgen, det blir ju lite ensamt när man bor så här själv.. Blir nog bättre till sommaren när älsklingen är hemma mer :)

Nu börjar matchen! Ha en fortsatt bra kväll!

Pusspuss
image965




tilda

fin bild :)

2008-02-06 / 21:08:47
BLOGG: http://aouch.blogg.se
Josie

Vi kommer ha så schkoooj du o jag, och Gunvald såklart ! Jag ska bita dig i rrrrrrumpan !

2008-02-06 / 22:17:01
BLOGG: http://josiefine.blogg.se
Anders

fin du va på bilden sötnos :) saknar dig!

2008-02-07 / 16:52:13

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback