e m m a ; vardag, fest, inredning

Cocoo

Idag när jag vaknade så längtade jag väldigt mkt efter älsklingen.. Tror jag drömde nå otäckt om honom i natt..
När jag hade vaknat till så gick jag och strosade lite i lägenheten och plockade lite. Jävla disk alltså.. :P Var lite allmänt nere..

Sen när han ringde blev allt mkt bättre, bara av att höra hans röst. Saknar honom såå...
Men han kommer hem om 18 dagar nu så det ska väl gå bra. Kommer jobba ganska mkt och sen så fyller jag ju år så de 18 dagarna går nog fort :) Hoppas!

Och för att jag skulle få muntras upp lite extra mkt så kom även mitt paket från cocoo idag också :)

image978

Wiie, älskar dem! Inte alls så tunga om jag trodde att de skulle var och då köpte jag ändå den största storleken. Blir nog supersnyggt att ha till våren/sommaren nu :) mmm...


Nu ska jag ta och hänga lite tvätt, roligt roligt!
image965







tilda

Åh jag har precis beställt örhängen från cocoo, längtar tills dom kommer :D

2008-02-04 / 12:45:19
BLOGG: http://aouch.blogg.se
Wysteriia

Dom där örähngena är jättefina :D

2008-02-04 / 12:56:10
BLOGG: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback